piątek, 13 czerwca 2014

HACKER?

Drogowskas - nowa hackerka?

Cześć! :3
Mam kilka spraw, myślę że ważnych...
Sprawa pierwsza - teraz, po długiej nieobecności wracam do szkoły, więc możliwe że przez pewien czas będę rzadziej pisać posty - będę musiała zająć się nauką.
Sprawa druga - Drogowskas, czyli prawdopodobnie nowa hackerka.


Więc, co tu jeszcze dodać... Moim zdaniem to podróba, bo napisała haKing, a piszę się hacking, więc w sumie.. w sumie jest fałszywką, tak mi się wydaje, ale nigdy nic nie wiadomo.

Dobra, sprawa trzecia - postanowiłam, że założę bloga o moim życiu, będę pisać na nim codziennie - opisywać swoje dni i dorzucać jeszcze jakieś posty, bo... W grudniu, nie pamiętam dokładnie którego, kończy mi się vip (żałuję, że go w ogóle kupiłam, mogłam to wydać na coś lepszego a nie na piksele) - wtedy... odchodzę z moviestarplanet, a przynajmniej będę rzadziej wchodzić. Od razu mówię, że opuszczę wtedy tego bloga, bo skoro będę rzadko wchodzić, to musiałabym rzadko pisać posty, a to nie ma sensu... Więc, bloga wtedy nie usunę, po prostu przestanę na nim pisać - ale to dopiero w grudniu.
I tak w sumie pomyślałam, że nie chciałabym tak Was po prostu zostawiać, więc może założyłabym bloga o moim życiu i wtedy pisałabym po prostu na tamtym? Nie wiem, czy to dobry pomysł, więc zapraszam do zagłosowania w ankiecie poniżej :)



przypominam, że kiedy odeszłabym z msp, lub rzadko bym wchodziła, wtedy porzucę tego bloga, gdybym miała jednego o swoim życiu pisałabym na nim, mielibyście co czytać.
Możecie też pisać w komentarzach.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz